شناسهٔ خبر: 105301 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان خبر داد:

تکمیل راه ارتباطی گیان ـ نهاوند تا خرداد ۱۴۰۱

صفرصادقی راد مدیر کل راهداری و حمل و نقل راه ارتباطی گیان ـ نهاوند به عنوان یکی از راه‌های گردشگری شهرستان تا پایان خرداد سال آینده تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از همدان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان در نشست بررسی مشکلات راه‌های نهاوند گفت: راه ارتباطی گیان به نهاوند در سال‌های گذشته آغاز شده که تاکنون به علت نداشتن اعتبار به طور کامل تکمیل نشده است.

صفر صادقی راد افزود: عملیات اجرایی این راه در چند قطعه انجام شده و به پیمانکار سپرده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان ادامه داد: با توجه به تأمین اعتبار لازم، انتظار می‌رود که تا پایان مهلت مقرر این طرح اتمام و مطالبه چند ساله مردم منطقه تأمین شود.

وی اظهار داشت: از دیگر طرح‌های جاده‌ای که باید در این شهرستان اجرایی شود ادامه استقرار نیوجرسی در محور نهاوند به کرمانشاه به دلیل تأثیر آن در کاهش تصادفات جاده‌ای، زیرگذر کفراش، روکش و زیرسازی دور برگردان در سه راهی دهفول و همچنین ترمیم و روکش سه راه شهرک و فارسبان است.

صادقی‌راد گفت: کمبود قیر در کند شدن آسفالت راه‌های ارتباطی استان نقش مهمی دارد، متأسفانه کمبود قیر یک مشکل کلی در کشور است که اگر این مشکل وجود نداشت امسال ۱۸۰ کیلومتر از راه‌های اصلی ارتباطی استان آسفالت شده بودند.

این مسئول یاداور شد: اجرای تبصره ۵۶ در نهاوند گام مهمی برای تکمیل و اجرای طزح های راهداری است، در این شهرستان موضوع تبصره ۵۶ کار مهمی است که با پیگیری نماینده نهاوند انجام شده و تکمیل راه ارتباطی نهاوند به کرمانشاه به یکی از بانک‌های عامل سپرده شده است.