شناسهٔ خبر: 105333 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سبزوار خبر داد:

رفع تصرف از اراضی دولتی شهرستان سبزوار به ارزش ۵ میلیارد ریال

شهر سبزوار.JPG رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سبزوار از رفع تصرف و خلع ید اراضی دولتی این شهرستان به ارزش ریالی ۵ میلیارد ریال خبر داد.

 به گزارش پايگاه خبري راه و شهرسازي (خراسان رضوی)، علی اصغر استیری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سبزوار گفت: در طی گشت زنی های یگان حفاظت ملي زمين و مسكن شهرستان سبزوار مشاهده شد که در اراضی دولتی واقع در شهر سبزوار، پلاک ۵۳۸۲، موسوم به ایزی خیابان خیرآبادی متصرف در زمینی به مساحت ۲۵۰ مترمربع به ارزش ریالی هر مترمربع ۲۰ میلیون ریال که جمعاً به مبلغ ۵ میلیارد ریال ارزش گذاری شده؛ اقدام به احداث چهار دیواری کرده است.

وی گفت: این اراضی در شهرستان سبزوار به مساحت ۲۵۰ مترمربع و ارزش تقريبي ۵ ميليارد ريال بوده است، که با هماهنگی و دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همکاری نیروی انتظامی شهرستان خلع ید و مستحدثات آزادسازی و به بیت المال برگردانده شد.

وی در پایان اظهار داشت: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي اعلام کنند.