شناسهٔ خبر: 105403 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خبر داد:

برخورداری کلیه روستاهای شهرستان چهار برج از راه آسفالت

شورای برنامه ریزی باروق مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با محوریت شهرستانهای باروق و چهار برج گفت: کلیه روستاهای شهرستان چهار برج از راه آسفالت برخوردار هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان غربی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با همراهی استاندار استان در سفر به شهرستانهای باروق و چهار برج در جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه این شهرستانها که بصورت جداگانه برگزار شد، شرکت کرد.

وی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان باروق اظهار داشت: شهرستان باروق ۷۲ روستا دارد که ۴۷ روستا را روستاهای بالای ۲۰ خانوار تشکیل می دهد .

شکری گفت: ۲۵ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان باروق آسفالت شده است که درصد برخورداری خانوار روستایی بالای ۲۰ خانوار در این شهرستان از راه آسفالته ۷۶.۳۷ درصد است.

وی افزود: از پروژه های مهم روستایی این شهرستان می توان به احداث پل روستایی گوزلی قره داغ با یک دهانه ۲۰ متری و با بالغ بر ۲۳ میلیارد اعتبار و پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد و تکمیل راه روستایی یلکلو به طول ۳ کیلومتر و ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی همچنین آسفالت راه روستایی ینگجه به طول ۲ کیلومتر و پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد اشاره کرد.

شکری در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان چهار برج نیز اظهار کرد: تمام راههای روستایی این شهرستان شامل۱۴ روستا و ۲۴ کیلومتر راه برخوردار از آسفالت است که از این حیث رتبه اول را در استان دارد.

وی افزود: پروژه بهسازی آسفالت راه روستایی قپچاق - سالار آباد شهرستان چهار برج با اعتبار نزدیک ۸۵ میلیارد ریال و به طول ۲ کیلومتر و با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.