شناسهٔ خبر: 105501 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی خبر داد:

رفع تصرف بیش از ۲ هزار مترمربع از اراضی دولتی شهرستان بینالود

بینالود.jpeg فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی از خلع ید و رفع تصرف ۲ هزار مترمربع از اراضی ملی در شهرستان بینالود خبرداد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي (خراسان رضوی)، سرهنگ مجید علی نیا فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی گفت: در طی گشت زنی های یگان حفاظت سازمان ملي زمين و مسكن در اراضی بینالود، طرقبه خیابان کوهساران مشاهده شد زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و ارزش ریالی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال بوده است اقدام به تخریب کوه و احداث راه نموده اند که با آرای صادره از مراجع قضایی نسبت به خلع ید، قلع و قمع و رفع تصرف این اراضی اقدام شد.  

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی همچنین به نقش مهم گزارش های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت: گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می کند.

وی در پایان اظهار داشت: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي اعلام کنند.