شناسهٔ خبر: 105550 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان البرز خبر داد:

وقوع ۱۷ مورد سقوط بهمن در جاده چالوس/ محورهای مسدود بازگشایی شدند

تلاش راهداران استان زنجان برای بازگشایی محورهای مسدود روستایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از ریزش بهمن در جاده کرج-چالوس خبر داد و گفت: از ساعت ۸ صبح محور مواصلاتی کرج چالوس بازگشایی شده و تردد برقرار است.

علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از ریزش بهمن در جاده کرج-چالوس تا سحرگاه امروز خبر داد و گفت:‌ از دو شب گذشته که بارش‌ها آغاز شد تا ساعت ۵ صبح امروز،‌ دوشنبه، دوم اسفند ماه، شاهد وقوع ۱۷ مورد سقوط بهمن در این محور مواصلاتی بودیم. 

وی با بیان اینکه در گذشته در یکی از مناطق سقوط بهمن سنگینی را تجربه کرده بودیم،‌ عنوان کرد:‌ با توجه به تجربه پیشین و وقوع بهمن‌های پی در پی طی ۲۴ ساعت، با هماهنگی با پلیس راه و مسوولان مربوطه در راستای مسدودسازی محور اقدام کردیم و ساعت ۴ بامداد بهمن پیش بینی شده سقوط کرد و ریزش سنگ عطیمی هم در پی داشت. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از پاکسازی محور مذکور توسط ۳۵ نیروی راهدار خبر داد و اظهار کرد:‌ با اعزام ۲۱ دستگاه و نیروی کمکی به محل حادثه، از ساعت ۸ صبح محور مواصلاتی کرج چالوس بازگشایی شده و تردد برقرار است. همچنین خوشبختانه به سبب اقدام به موقع نیروها در راستای مسدودسازی مسیر، سقوط بهمن هیچ خسارت جانی و مالی به دنبال نداشت.