شناسهٔ خبر: 105560 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل خبر داد:

جابجایی ۳ میلیون تن کالا در استان اردبیل

حمل کالای شهرستان بوکان مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجائی۳ میلیون ۶۱۶ هزارتن کالا در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،کلیم اله وثوقـی در بازدید از شرکت حمل و نقل پارس آباد افزود: بیشترین کالای استان از شهرستانهای اردبیل، پارس آباد،نمین و بیله سوار جابجا شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل گفت: محصولات کشاورزی،سیمان،آهن آلات،آب معدنی،انواع چوب و سوخت عمده کالاهای جابجا شده استان در ۱۱ ماه گذشته است.

عضو شورای اداری استان اردبیل وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان را کاملا عادی و روان دانست و تصریح کرد: ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با ۱۲ هزارو ۹۳۳ دستگاه ناوگان باری در استان فعالیت می کند.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل از تلاش های شبانه روزی ۱۱ هزارو ۷۸۴ راننده سخت کوش در بخش حمل و نقل کالا قدردانی کرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به صدور ۳۳۱ رای در جهت رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها وناوگان عمومی حمل و نقل کالا و مسافر استان خاطرنشان کرد: در قالب کمیسیون های ماده ۱۱،۱۲ و ۱۴ به تخلفاتی هم چون عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، پرداخت کرایه رانندگان ، اخذ بارنامه، رعایت نکردن ضوابط ایمنی،شکایات حوزه حمل و نقل مسافر و اضافه تناژ،توقف اتوبوس ها در میادین،واگذاری وسلیه نقلیه به راننده فاقد صلاحیت و فقدان برگ معاینه فنی رسیدگی می شود.

وثوقی از مردم ،رانندگان و صاحبان کالا  خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.