شناسهٔ خبر: 105698 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امروز پنج شنبه صورت پذیرفت؛

دیدار سرپرست شهرداری ایرانشهر با مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان

C8BEBBD8-5D73-4BF5-9CB7-291234BB0B03.jpeg مدیر کل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) در دیدار با سرپرست شهرداری ایرانشهر عنوان کرد: تعامل با شهرداران از اولویت های کاری این اداره کل است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایرانشهر) ، امروز پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰، سعید دیده ور سرپرست شهرداری ایرانشهر با حمزه امیریان مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) به منظور بررسی روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مشترک در حال اجرا در حوزه بازآفرینی شهری دیدار و گفتگو کرد.

امیریان در خصوص این جلسه اظهار داشت: در سطح شهر ایرانشهر ۸ محله‌ کمتر توسعه یافته با مساحت قریب به ۶۹۴ هکتار و با جمعیتی بالغ بر ۳۵ هزار وجود دارد.

وی افزود: تعداد ۸۲ ردیف پروژه در حوزه‌های مختلف از جمله بهداشتی، آموزشی، ساماندهی معابر، ورزشی و فنی و حرفه ای تا پایان سال ۹۹ در سطح این محلات تعریف شده است که تعدادی از این پروژه‌ها به بهره برداری کامل رسیده و تعداد دیگر با درصد پیشرفت فیزیکی بالا درحال اجرا است.

امیریان تصریح کرد: در سال جاری عملیات اجرایی چندین پروژه مهم در سطح این محلات از جمله آسفالت معابر بافت‌های ناکارآمد و فرسوده سردرگان و گندمکان، ساماندهی بافت پیرامونی قلعه ناصری و بهسازی میدان دفاع مقدس، احداث کوهستان پارک و احداث جاده سلامت آغاز شده است و پروژه‌های متعدد دیگری در دستور کار قرار گرفته است. 

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) بیان کرد: همچنین تا پایان سال ۹۹ بالغ بر ۱۳۰۰ تن قیر در اختیار شهرداری ایرانشهر جهت انجام عملیات آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی شهری قرار داده شده است که علاوه بر این مقدار نیز تا پایان سال جاری ۵۰۰ تن قیر دیگر نیز اختصاص خواهد یافت.