شناسهٔ خبر: 105704 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران:

«هما» به‌رغم وجود تحريم‌های ظالمانه، توانمندي‌هاي خود را افزايش داده است

حمیدرضا سیدی، سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی سالگرد تاسیس هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سیدی، سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی سالگرد تاسیس هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

درمتن پیام سیدی آمده است: پنجم اسفندماه هم‌زمان با شصتمین سالگرد تاسیس هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، فرصت مغتنمی برای قدردانی از تلاش متخصصان متعهد شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» است.

«هما» پرنده‌ای باشکوه است که در ادبیات سرزمینی ایران، تداعی‌گر فرّ و شکوه و نام شرکت هما است که به درستی نام‌گذاری شده است؛ چراکه فراز و نشیب‌هایی که این شرکت در دوران رژیم ستم‌شاهی، جنگ تحمیلی و در دوران پیروزی انقلاب اسلامی با افزایش تحریم‌ها پشت سر گذاشته هم نتوانست روند خدمتگزاری درست این مجموعه معظم را قطع کند.

سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بخشی از پیام خود آورده است ، پنجم اسفند ماه، سالروز تاسیس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) را به مدیران، متخصصان، کارشناسان و کارکنان، خانواده بزرگ هما و همه فعالان عرصه حمل‌ونقل هوایی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، توفیق روزافزون خدمت‌گزاران مردم در صنعت هوایی کشور را مسالت می‌نمایم و امیدوارم دعای خیر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و منویات مقام معظم رهبری، توشه راه حرکت در مسیر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.