شناسهٔ خبر: 105715 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مهندسان نقشی اساسی در توسعه عمرانی و سازندگي کشور دارند

محبوب حیدری - اردبیل مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل در پيامي پنجم اسفندماه روز مهندس را بر تلاشگران عرصه مهندسي ، عمرانی و سازندگی تبريك گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازي ( استان اردبيل ) ، محبوب حيدري مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل در پيامي پنجم اسفندماه، خجسته زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی و مهندس برجسته تاریخ علم این سرزمین، خواجه نصیرالدین طوسی، روز مهندس را بر تلاشگران عرصه مهندسي ، عمرانی و سازندگی تبريك گفت.

متن پیام تبریک مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحيم

تاریخ پرافتخار ایران اسلامی مفتخر به داشتن دانشمندان و مهندسان فرهیخته ي است که پایه‌گذار تمدن این مرز و بوم بوده‌اند وامروزه با روحیه خودباوری و اخلاق حرفه‌ای شاهد تحولات عظیمي در جامعه مهندسی هستيم. 

مهندسان نقشی اساسی در توسعه ی عمرانی و سازندگي کشور داشته و به عنوان سرمایه هاي تخصصی کشور، قادرند با بهره مندی از توانمندي ها و تجارب ارزنده خويش در عرصه‌های گوناگون علمي و مهندسي  جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار یاری کنند.

اندیشه و تلاش خدمتگزاران صدیق عمران و آبادانی ایران اسلامی هیچ گاه از یادها نخواهد رفت.

پنجم اسفندماه،خجسته زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی و مهندس برجسته تاریخ علم این سرزمین، خواجه نصیرالدین طوسی، روز مهندس نامگذاری شده است،‌‌ فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تلاشگران عرصه مهندسی ، عمرانی و سازندگی استان، این روز پرافتخار را به همه مهندسان متعهد به ویژه خانواده بزرگ راه و شهرسازي استان اردبيل،تبریک عرض نموده، توفیقات روزافزون این قشر پرتوان را در کمک به توسعه ، پیشرفت و آباداني کشور از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

محبوب حيدري

مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل