شناسهٔ خبر: 105755 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور اعلام کرد؛

ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین/تردد روان در محورهای شمالی

ترافیک سنگین کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری خبر داد.

امیر معصومی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تازه‌ترین وضعیت جاده‌های برون شهری کشور را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر تردد در محورهای شمالی روان بوده و از نظر جوی نیز محور هراز دارای باراش برف و باران است.

وی افزود: تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (به صورت رفت و برگشت) وجود دارد و این محورها فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

معصومی در مورد آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز اعلام کرد: ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری و در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس جریان دارد.

وی محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع را نیز دارای ترافیک سنگین دانست.

معصومی در مورد آخرین وضعیت جوی محورها نیز از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، زنجان، کرمانشاه، اصفهان و چهارمحال و بختیاری خبر داد.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور توضیح داد: بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، گیلان، قزوین، مازندران، تهران و خوزستان را خواهیم داشت.

معصومی خاطر نشان کرد: محورهای مسدود شریانی دهگلان - حسین آباد و ریگان – ایرانشهر بوده و محور مسدود غیرشریانی نیز میل نادر – سفیدآبه است.