شناسهٔ خبر: 105760 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل راهداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

بلیط ناوگان حمل و نقل عمومی برای نوروز ۱۴۰۱ به صورت غیرحضوری پیش فروش می شود

معاون حمل و نقل معاون اداره کل حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با برنامه ریزی‌های انجام شده از اول اسفند نسبت به پیش فروش بلیت ها به صورت اینترنتی اقدام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان کهگیلویه و بویراحمد): معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان گفت: بلیت های ناوگان حمل و نقل عمومی برای نوروز ۱۴۰۱ به صورت غیرحضوری پیش فروش می‌شود.

محمدی افزود: شرایط ویژه کرونایی در دو سال گذشته بر تردد مسافرت‌ها در ایام نوروز در کشور و استان تاثیر زیادی گذاشته است.

وی اضافه کرد: با اجرای طرح واکسیناسیون در کشور امسال پیش فروش بلیت های نوروزی را در ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار قرار گرفت.

معاون اداره کل حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش تردد‌ها و مسافرت‌ها در نوروز امسال ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با برنامه ریزی‌های انجام شده از اول اسفند نسبت به پیش فروش بلیت ها به صورت اینترنتی اقدام کرده است.

محمد با بیان اینکه از ۱۰ اسفند ماه بلیت های ناوگان حمل و نقل عمومی در استان به صورت حضوری به فروش می‌رسد، اضافه کرد: برای ۵۰ درصد ظرفیت سرویس دهی ناوگان حمل و نقل عمومی امکان پیش فروش بلیت ها وجود دارد.

وی با اشاره به طرح نوروزی گفت: از بیست و پنجم اسفند ماه تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ به عنوان طرح نوروزی اعلام شده که در این ایام راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با آمادگی کامل از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی به مسافران نوروزی خدمات رسانی می‌کند.