شناسهٔ خبر: 105768 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی از فرودگاه گرگان

ترمینال جدید فرودگاه گرگان مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی طی بازدیدی از فرودگاه گرگان در جریان وضعیت پیشرفت این فرودگاه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسین مذنب، مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی در سفر به استان گلستان به همراه مدیرکل فرودگاه‌های استان و رییس ایستگاه هواپیمایی جمهوری اسلامی در گرگان از فرودگاه گرگان بازدید کرد.

مذنب در خصوص این بازدید توضیح داد: فرودگاه گرگان حدود ۲ سال پیش افتتاح شد و عملیات نوسازی و بازسازی این پروژه نیز انجام گرفته است.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی طی این بازدید، فرودگاه گرگان را یکی از فرودگاه‌های برتر کشور دانست و از عوامل موثر در پیشرفت قابل توجه این مجموعه قدردانی کرد.

وی گفت: در خصوص مباحث توسعه‌ این فرودگاه و برطرف شدن برخی مشکلات پیش رو، با اداره کل اوقاف و نیروی هوایی ارتش رایزنی‌هایی داشتیم و مقرر شد در همین راستا نیز از سوی مسئولان این دو ارگان بازدید از فرودگاه انجام گیرد.

مذنب خاطر نشان کرد: در حال حاضر محل مناسبی برای نگهداری تجهیزات ایران‌ایر وجود نداشته و این تجهیزات در معرض باران و دیگر عوامل قرار دارد.

وی افزود: البته پیش از این زمینی دراختیار ایران‌ایر قرار گرفته ولی این شرکت هنوز موفق به ساخت سوله ویژه نگهداری تجهیزات نشده، به همین خاطر درباره این موضوع نیز از معاون بازرگانی هواپیمایی هما درخواست کردیم تا با ساخت سوله نسبت به نگهداری و سازماندهی این تجهیزات اقدام شود.