شناسهٔ خبر: 105787 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی ساخت یک هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در استان قم

27 هکتاری قم معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم از آغاز عملیات اجرایی ساخت یک هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(قم)، داوود طلوعی اظهار داشت: در طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۱۲۴ هزار تن تاکنون موفق به نام نویسی شده اند.

وی افزود: در فاز پنجم طرح مسکن حمایتی دولتی که در خرداد ماه سال جاری انجام شد  بیش از ۲۳ هزار تن موفق به ثبت نام شدند که از میان آن ها، ۱۷۰۰ متقاضی برای اتصال به پروژه با فرایند قرعه کشی انتخاب شدند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم در خصوص جانمایی این واحدهای مسکونی اظهار داشت: این واحدها در اراضی ۲۷ هکتاری روبروی دانشگاه آزاد پردیسان قم احداث خواهد شد.

طلوعی گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، مجری ساخت این طرح است.

وی با اشاره به اهمیت تامین سرانه های شهری توضیح داد: تامین تمامی سرانه‌ها و کاربری های خدماتی، تجاری، فضای سبز، فرهنگی، و ...در این اراضی پیش بینی شده است.

طلوعی گفت: امیدواریم در طول مدت ۳۶ ماه عملیات احداث ۱۷۰۰ واحد مسکونی در این اراضی به اتمام برسد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطرنشان ساخت: این اداره کل همواره خود را متعهد و موظف به  خدمات رسانی به مردم شریف قم می‌داند و امیدواریم متقاضیان در زمان مقرر، واحدهای خود  را تحویل نمایند.