شناسهٔ خبر: 105791 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان كرمان ميزبان دو شهيد گمنام شد

اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان كرمان ميزبان دو شهيد گمنام شد طی مراسمی پیکر پاک دو شهید گمنام تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس به ميزبانی اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان كرمان و با حضور اجتماع مديريت، معاونين و كاركنان اين اداره كل در محوطه اداری برگزار و به پيكر پاك اين شهيدان بزرگوار ادای احترام کردند.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از كرمان، مدير اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان كرمان شهدای گمنام را گنجینه تمام‌نشدنی از دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت دانست. احسان عراقي زاده در آیین تشییع پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس كه مهمان اداره كل راهداري وحمل و نقل جاده ای استان كرمان بودند، گفت: شهدای گمنام الگوی کامل برای ما، نسل جوان و نسل‌های آینده و گنجینه تمام‌نشدنی از دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت هستند که برگرفته از همان مکتب عاشوراست.

عراقی زاده تصريح كرد: این تشییع جنازه خیرات و برکات زیادی برای جامعه و مردم این استان نازل می‌کند و امید است جوانان بتوانند بهره کاملی از الگو‌های مثال ‌زدنی ببرند.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم پیامی است به نسل جدید که نسل دیروز فدا شدند تا شما در يك فضای امن زندگی كنيد و این بايد با زیست انسانی، اخلاقی و فرهنگی همراه باشد.

عراقی زاده با اشاره به اينكه بايد از وجود شهدا درس زندگی بگیریم، گفت: این مراسم بیشتر از آن چه که شهدا به آن نیاز داشته باشند، ما به آن نیاز داریم. بنابراین باید تلاش کنیم این گونه مراسم ها را تبدیل به ارزش گذاری در سطح ملی کنیم. گفتني است، پیکر این دو شهید گمنام دفاع مقدس در عملیات بدر و كربلای ۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند كه يكی از اين پيكرهاي مطهر در پارك مادر شهر كرمان و ديگری در تيپ زرهی ذوالفقارسپاه ثارالله به خاک سپرده شدند.