شناسهٔ خبر: 105874 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

رفع تصرف ۳۰ هزار و ۵۹۵ مترمربع از اراضی دولتی استان مرکزی

رفع تصرف مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از رفع تصرف ۳۰ هزار و ۵۹۵ متر مربع از اراضی دولتی استان مرکزی در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، احمد مرزبان اظهار داشت: پرسنل فرماندهی یگان حفاظت این اداره کل، در بهمن ماه سال جاری در قالب ۲ رفع تصرف فوری و ۱۰ مورد اجرای احکام قطعی (خلع ید،قلع و قمع،تخلیه)صادر شده توسط مراجع محترم قضایی موفق به رفع تصرف از اراضی ملی شده اند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان مرکزی افزود: طی۳۸۰ مورد گشت یگان حفاظت این اداره کل (خودرویی – موتور سیکلت) در عملیات های جداگانه رفع تصرف ۳۰هزار و ۵۹۵ متر مربع از اراضی دولتی به ارزش ۲۲۹میلیون و۲۷۵ هزار ریال در بهمن ماه سال جاری شامل رفع تصرفات فوری و اجرای احکام قطعی قضایی صورت پذیرفته است.

وی اضافه نمود: در این مدت بیشرین رفع تصرفات از حیث مساحت متعلق به شهرستان ساوه و غرق آباد به میزان ۱۸۰۰۰ هزار متر مربع بوده است و شهرستان خنداب  با حدود ۱۲هزار و ۴۳۵ متر مربع در رتبه بعدی بوده است.

مرزبان در ادامه بیان داشت: ارزش ریالی بیشترین آمار تصرفات استان مرکزی مربوط به شهرستان ساوه به ارزشی بالغ بر ۲۱۴ میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال بوده است و شهرستان خنداب با ۱۴ میلیارد ۴۰۰ میلیون ریال در رتبه دوم قرار دارد.