شناسهٔ خبر: 105893 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با همکاری شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار می کند؛

سمینار آموزش تامین سرپناه مناسب در بافت‌های ناکارآمد با رویکرد تامین و طراحی مسکن کم درآمدها

پوستر.jpg دومین کارگاه آموزشی تامین سرپناه مناسب در بافتهای ناکارآمد شهری با رویکرد مسکن کم درآمدها ۱۷ اسفندماه به صورت حضوری و ویدیو کنفرانس با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ، شرکت بازآفرینی شهری و جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در این خصوص گفت: دومین کارگاه آموزشی تامین و طراحی مسکن کم درآمدها در بافتهای ناکارآمد روز سه شنبه ۱۷ اسفندماه ساعت ۱۰ الی ۱۲ برگزار می گردد،علاقمندان به حضور مجازی برای ورود به این وبینار می توانند از درگاه videocake.irlink:vc۳۴۹۸۸۹۷۲۵ استفاده کنند.

این وبینار ویژه ادارات کل راه و شهرسازی ،شهرداری‌ها،فرمانداری‌ها،شوراهای اسلامی و همه دستگاههای عضو ستادهای بازآفرینی شهری است که به کمک پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی برگزار می شود .

شایان ذکر است در این دوره علی خلیلی،پژوهشگر توسعه شهری و از مدرسین این حوزه در شش محور ذیل به بحث و بررسی خواهد پرداخت: تامین و طراحی مسکن کم درآمدها در ایران و جهان،سیاست‌های مواجهه با مسکن کم درآمدها، الزامات و ضرورت‌های تامین مسکن کم درآمدها، تجربه محله منبع آب و کوی کارون اهواز، چهارچوب‌ها و اصول پیشنهادی طراحی مسکن کم درآمدها و ...

لازم به ذکر است در پایان دوره گواهینامه توسط جهاد دانشگاهی به شرکت کنندگان اعطا می‌شود.