شناسهٔ خبر: 105908 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با جشن عید سعید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) انجام شد؛

تجلیل از بازنشستگان اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی

جشن بازنشستگي كاركنان خراسان رضوي2.jpg همزمان با جشن عید سعید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) از بازنشستگان اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوي)، طی مراسمی از بازنشستگان اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوي تقدیر شد. در این مراسم که در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد، نژادصفوي مدیرکل راه و شهرسازی راه و شهرسازی خراسان رضوي ضمن تقدیر از زحمات ۳۰ ساله کارمندان بازنشسته اداره کل که به تازگی مفتخر به بازنشستگی شده اند با اعلام این مطلب اظهار کرد: زحمات، تلاش ها و خدمات صادقانه شما عزیزان در سنگر خدمت به مردم که ۳۰ سال از بهترین ایام زندگی خود را مشغول به خدمت در این حوزه بوده اید را قدر می دانیم و گام نهادن به دوره ی جدیدی از زندگی را به شما تبریک می گوییم.

وی گفت: بازنشستگی آغازی دوباره و به منزله افتخاری برای همکاران و یک تغییر وضعیت اداری است که تلاش صادقانه آنها راه، را برای  همکاران و کارمندان آینده نشان می دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوي با بیان اینکه همکاران بازنشسته راه و شهرسازی در طول خدمت خود مبدا و منشا خدمات بسیار مفیدی بوده اند و سرمایه ها ی عظیم حوزه راه و شهرسازی هستند، افزود: خدمات صادقانه همکاران در حوزه های مختلف خدمت در مجموعه راه و شهرسازی بر هیچ کس پوشیده نیست و گوهر عمر و جوانی که در این راه بکار گرفته اند با هیچ چیزی قابل جبران نیست. 

وي ادامه داد: همه افرادی که در راه و شهرسازی کار می کنند با توجه به وسع و توان خود در توسعه و پیشبرد اهداف سهیم هستند.

در این مراسم از 12 نفر از بازنشستگان اداره کل راه و شهرسازی استان قدردانی و محسن مسعودي به نمايندگي از بازنشستگان اداره كل صحبت و تجربيات خود را در پايان خدمت عنوان كرد.