شناسهٔ خبر: 105974 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه گیلان خبرداد؛

افزایش پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه رشت

فرودگاه رشت مدیرکل فرودگاه گیلان از افزایش پروازهای داخلی و خارجی و برقراری پروازهای فوق العاده نوروزی در فرودگاه سردارجنگل رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید محسن میرحسینی مدیرکل فرودگاه سردار جنگل رشت گفت: پیرو پیگیری های صورت گرفته، شرکت هواپیمایی کیش ایر اقدام به برقراری مجدد پروازهای خود به مقصد کیش در فرودگاه سردارجنگل رشت کرده است و افزود: ۴ سورتی پرواز جدید توسط شرکت هواپیمایی مذکور از ۲۲ اسفند ماه در روزهای یکشنبه و چهارشنبه به مقصد کیش به صورت هفتگی از این فرودگاه انجام خواهد شد.

وی همچنین از برقراری شش سورتی پرواز رفت و برگشت مسیر رشت به ایروان توسط شرکت هواپیمایی آرمینیا ایرویز خبر داد که در روزهای ۲۹ اسفند، ۴ و ۸  فروردین سال آینده از فرودگاه سردار جنگل رشت انجام خواهد شد.

به گزارش شرکت فرودگاه ها، مدیرکل فرودگاه گیلان ضمن اشاره به آمادگی این فرودگاه جهت پذیرش پروازهای داخلی و خارجی در ایام نوروز، افزود: در ایام نوروز شاهد افزایش پروازهای داخلی و برقراری پرواز های فوق العاده به مقاصد مختلف کشور و همچنین برقراری پرواز های عتبات در آینده نزدیک از فرودگاه سردار جنگل رشت خواهیم بود که متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.