شناسهٔ خبر: 105976 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه کمیسیون ماده ۵ استان تهران

22.jpg در کمیسیون ماده ۵ استان تهران ابطال ضابطه مصوب نحوه تامین خدمات در اراضی بزرگ مطابق با مقررات طرح های جامع و تفصیلی و جایگزینی قوانین ملاک عمل با ضابطه (۳۰-۷۰) مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در کمیته های تخصصی مورد تدقیق بیشتر قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ در کمیسیون ماده ۵ استان تهران ابطال ضابطه مصوب نحوه تامین خدمات در اراضی بزرگ مطابق با مقررات طرح های جامع و تفصیلی و جایگزینی قوانین ملاک عمل با ضابطه (۳۰-۷۰) مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در کمیته های تخصصی مورد تدقیق بیشتر قرار گیرد. 

علی محمد فریاد رس معاون شهرسازی و معماری با اعلام این خبر گفت: همچنین علاوه بر بررسی نحوه تامین خدمات در اراضی بزرگ در راستای ابطال مصوبه (۳۰-۷۰) در جلسه مذکور، پروندهای موردی ۹ شهر استان (اندیشه-پرند-پاکدشت-گلستان-حسن آباد-رودهن-بومهن-شریف آباد و ورامین) نیز بررسی شد.

لازم به ذکر است قوانین مورد عمل پیشنهادی۲ قانون (اصلاحیه ماده ۱۰۱ شهرداریها و همچنین قانون تعیین وضعیت املاک واقع در طرحهای دولتی و شهرداریها مصوب مجلس) می باشد که جایگزین ابطال مصوبه (۳۰-۷۰) خواهد بود.