شناسهٔ خبر: 105989 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در جریان سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به گلستان صورت می‌گیرد؛

بازدید از ایستگاه راه‌آهن اینچه‌برون، محور آق‌قلا-بندر ترکمن/ شروع عملیات متمرکز احداث ۳۵۰۰ واحد مسکن جوانان

سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل همزمان با هشتمین سفر استانی رییس جمهور (١) وزیر راه و شهرسازی برای اطلاع از روند اجرای چند پروژه در حوزه راه و شهرسازی و مسکن در سفر به استان گلستان از شروع عملیات متمرکز احداث ۳۵۰۰ واحد مسکن جوانان و ۵۰۰ واحد مسکن فرهنگیان استان بازدید خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی امروز سیزدهم اسفند ماه به منظور بازدید از چند پروژه در حوزه راه و شهرسازی و مسکن به استان گلستان سفر کرد. 

او در این سفر یک روزه ضمن بازدید از فرودگاه بین المللی گرگان، از پایانه و ایستگاه راه‌آهن اینچه‌برون، محور آق‌قلا-بندر ترکمن-کردکوی و جاده قدیم بندر گز-گرگان بازدید خواهد کرد.

همچنین حضور در شروع عملیات احداث ۴۸۰ واحدی نهضت تولید مسکن آرامش گرگان و شروع عملیات آماده‌سازی ۴۸ هکتاری آسایش گرگان با ظرفیت احداث هشت هزار واحد از دیگر محورهای سفر استانی وزیر راه و شهرسازی به گلستان است.

شروع عملیات متمرکز احداث سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکن جوانان و ۵۰۰ واحد مسکن فرهنگیان استان نیز در دستور کار این سفر یک روزه قرار دارد.

سرانجام وزیر راه و شهرسازی سفر خود را با حضور در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی و شورای اداری استان گلستان به پایان می‌رساند.