شناسهٔ خبر: 106021 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری استان خبر داد:

ثبت بیش از ۱۱۸میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان

تردد.jpg رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان سمنان از تردد ۱۱۸ میلیون و ۵۶ هزار خودرو تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سمنان)، محمدحسین فیروزجائیان درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های استان سمنان، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دوربین نظارت تصویری و سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر جاده‌های استان باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به وجود ۵۶ دستگاه ترددشمار در محورهای مواصلاتی استان سمنان تصریح نمود: مجموع ترددها در محورهای استان طی یازده ماهه سال جاری ، ۱۱۸ میلیون و ۵۶ هزار خودرو بوده است که بیش از ۲۳ درصد آن در قالب تردد خودروهای سنگین بوده است.

وی در ادامه اظهار داشت: تا پایان بهمن ماه سال جاری شاهد ورود بالغ بر پانزده میلیون و ۲۵۴ هزار وسایل نقلیه به محورهای ورودی  استان بوده ایم.

فیروزجائیان خاطر نشان کرد: تردد در محور بزرگراه امام رضا(ع) در بهمن ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به ۱۶ درصد افزایش یافته است و بر اساس آمار مرکز مدیریت راه‌های استان بیشترین تردد ثبت شده وسایل نقلیه در بهمن ماه سال جاری نیز متعلق محور شریف آباد-ایوانکی و بالعکس بوده است.