شناسهٔ خبر: 10603 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عنوان شد:

افتتاح ۷۷۰ واحد مسکن مهر کرمان جنوبی در هفته دولت/ بهره برداری ۱۵۲ کیلومتر راه روستایی

محمد ساردویی مدیر کل اداره راه و شهرسازی کرمان جنوبی از افتتاح ۷۷۰ واحد مسکن مهر این منطقه، ۳۴ کیلومتر باند دوم و ۱۵۲ کیلومتر راه روستایی در هفته دولت خبر داد.

محمد ساردویی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص پروژه‌های افتتاحی جنوب استان کرمان در هفته دولت اعلام کرد: در حال حاضر عملیات روکش و تعریض و بهسازی ۷۷ کیلومتر از محورهای منطقه به پایان رسیده که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه  محورهایی چون سه راهی سربیژن - حسین آباد، کهنوج - رودان، قلعه گنج - منوجان و جیرفت - کهنوج را از جمله این محورها اعلام کرد.

ساردویی در این بخش از افتتاح دو دستگاه پل در مسیر زهکلوت - ایرانشهر با اعتباری بالغ بر ۹ هزار میلیون ریال در هفته دولت خبر داد و گفت: هدف از ساخت این پل ها تسهیل در امر حمل و نقل جاده ای و رفاه هرچه بیشتر رانندگان بوده است.

این مقام مسئول همچنین افزود: اداره کل راه و شهرسازی کرمان جنوبی در این هفته از ۳۴ کیلومتر باند دوم نیز بهره برداری خواهد کرد که سه راهی بهادرآباد - اسلام آباد رودبار جنوب، کهنوج - رودان، جیرفت - سه راهی بم ، جیرفت - میانچیل و جیرفت - بافت از جمله آنها به شمار می روند.

ساردویی در بخش دیگری از سخنانش به افتتاح ۱۵۲ کیلومتر راه روستایی در این منطقه در هفته دولت اشاره کرد.

مدیر کل اداره راه و شهرسازی کرمان جنوبی تعداد واحدهای افتتاحی در سایت مسکن مهر منطقه را در این زمان ۷۷۰ مورد اعلام کرد و گفت: این واحدها در سه قالب تعاونی، تفاهم نامه و خود مالکی در دو شهر جیرفت و کهنوج به بهره برداری خواهند رسید.

وی افتتاح ساختمان ثبت احوال جیرفت، بیمارستان قلعه گنج و فرمانداری رودبار را از دیگر پروژه های هفته دولت از سوی اداره راه و شهرسازی جنوب استان کرمان اعلام کرد.

ساردویی همچنین اضافه کرد: عملیات روکش آسفالت محورهای کهنوج - قلعه گنج - فنوج، قلعه گنج - منوجان، جیرفت - کهنوج، جیرفت - ساردوئیه - بافت، جیرفت - دهبکری، بلوک - فاریاب - کهنوج، کهنوج - رودان و احداث پل دوم سقدر در این هفته آغاز خواهد شد.

مدیر راه و شهرسازی کرمان جنوبی اعلام کرد: این اداره کل در هفته دولت کلنگ زنی احداث ۱۵۷ کیلومتر راه روستایی را انجام می دهد که خود به اعتباری بالغ بر ۷۰۹ هزار و ۵۵۰ میلیون ریال نیاز دارد./

نظر شما