شناسهٔ خبر: 106073 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تربت حیدریه خبر داد:

رفع تصرف از اراضی دولتی شهرستان تربت حیدریه به ارزش ۴۰ میلیون ریال

تربت حیدریه 1.jpg رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تربت حیدریه از رفع تصرف و خلع ید اراضی دولتی این شهرستان به ارزش ریالی ۴۰ میلیون ریال خبر داد.

 به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، حسین ناطق رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تربت حیدریه گفت: در طی گشت زنی های یگان حفاظت اراضی ملي شهرستان تربت حیدریه مشاهده شد که در اراضی دولتی واقع در کیلومتر ۷ جاده تربت حیدریه – خواف، متصرف در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع به ارزش ریالی هر مترمربع ۲۰۰ هزار ریال که جمعاً به مبلغ ۴۰ میلیون ریال ارزش گذاری شده؛ اقدام به تسطیح اراضی دولتی کرده است.

وی گفت: طی هماهنگی و دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همکاری نیروی انتظامی شهرستان سریعاً خلع ید و مستحدثات آزادسازی و به بیت المال برگردانده شد.

وی در پایان اظهار داشت: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي اعلام کنند.