شناسهٔ خبر: 106109 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

یک هزار و ۲۴۱ کیلومتر از جاده‌های خوزستان خط کشی شد

خط کشی ( آذرشرقی ).JPG معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای خوزستان گفت: یک هزار و ۲۴۱ کیلومتر از جاده‌های خوزستان در ۱۱ ماه امسال خط کشی شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۳ درصد رشد نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد جولانژاد اظهار کرد: در ۱۱ ماه سال جاری یک هزار و ۲۴۱ کیلومتر خط کشی در طول محورهای استان اجرایی شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۳ درصد رشد عملیات اجرایی را نشان می دهد.

وی از اجرای ۱۲۲ کیلومتر روکش آسفالت بزرگ راه، راه اصلی، راه فرعی و راه روستایی در بازه زمانی یاد شده خبر داد و افزود: علاوه بر این، ۴۰.۵ کیلومتر درزگیری و ۱۶۶ کیلومتر لکه گیری در طول محورهای استان اجرایی شده است که تمامی این عملیات ها با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۷۵۹ میلیارد ریال به اجرا رسیده اند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل و جاده ای خوزستان بیان کرد: در این مدت احداث ۴.۶ کیلومتر نیوجرسی، ارتقاء ۱۰.۲ کیلومتر گاردریل، احداث ۱۱.۶ کیلومتر روشنایی، نصب ۵۴ هزار و ۶۵۰ بازتاب ایمنی، نصب ۱۲ هزار و ۷۰۳ تابلو علائم، ۳۲۶ کیلومتر شیار لرزاننده و یک هزار و ۳۲ متر مربع تابلو اطلاعات در طول محورهای استان اجرایی شد.

جولانژاد ادامه داد: استان خوزستان از ۱۵ هزار و ۲۱۲ دستگاه ابنیه فنی بهره مند است که از این میزان طی ۱۱ ماه گذشته ۱۷ دستگاه ابنیه فنی احداث و ۲۵ دستگاه نیز تعمیر شدند.

انتهای پیام/