شناسهٔ خبر: 106147 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد:

ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین

سفر ترافیک جاده به گفته کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین (حد فاصل پایانه شهید کلانتری تا مهرویلا) و قزوین - کرج (حد فاصل استاندارد تا پل قزوین) سنگین است.

حمیدرضا فرامرزی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در جریان تشریح تازه‌ترین وضعیت جاده‌های برون شهری کشور، گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حد فاصل پایانه شهید کلانتری تا مهرویلا و مسیر برگشت همین آزادراه حد فاصل استاندارد تا پل قزوین، سنگین است.

وی افزود: در آزادراه ساوه - تهران محدوده نسیم‌شهر ترافیک نیمه‌سنگین است و در محور شهریار به تهران حد فاصل میدان معادن تا سه راهی شهر قدس ترافیک سنگین داریم و مابقی مسیرها و محورهای اصلی کشور تردد، عادی و روان است و جوی آرام و پایدار داریم و فعلا در هیچ نقطه از کشور بارش مشاهده یا گزارش نشده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اضافه کرد: از بعد از ظهر امروز احتمال شروع بارش‌ها که غالبا به صورت برف در مناطق کوهستانی وجود دارد و لذا هموطنانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی و برف‌گیر را دارند، حتما زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی همراه خود داشته باشند.