به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان شمالی، جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با بیان این که از این تعداد ۸ هزار و ۶۰۱ نفر با اپراتور مرکز مدیریت راه های این اداره کل تماس گرفتند، گفت: در این مدت ۸۳۴ شکایت در سامانه ۱۴۱ به ثبت رسیده است که شکایات حمل و نقل باری ۳۴۲ مورد، شکایات حمل و نقل مسافر ۱۸۶ و مشکل مشاهده شده جاده ای ۳۰۶ مورد بوده است.
وی خاطرنشان کرد: کاربران جاده ای می توانند به منظور اطلاع یافتن از وضعیت ترافیک و برنامهریزی برای زمان سفر با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند و از وضعیت ترافیکی راهها، شرایط آب و هوای مسیرها، انسدادها و یا محدودیتهای کرونایی مطلع شوند همچنین شکایات خود در خصوص راهها را ثبت کنند.
وی افزود: کارشناسان این اداره کل به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مردم و رانندگان در خصوص وضعیت جاده ها و ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری هستند.
انتهای پیام/