شناسهٔ خبر: 106153 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی ۱۱ ماهه امسال صورت گرفت:

ثبت بیش از ۱۲۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ در خراسان شمالی

سامانه 141 ۱۲۴ هزار و ۸۵۲ تماس مردمی در ۱۱ ماهه امسال با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی به ثبت رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان شمالی، جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با بیان این که از این تعداد ۸ هزار و ۶۰۱ نفر با اپراتور مرکز مدیریت راه های این اداره کل تماس گرفتند، گفت: در این مدت ۸۳۴ شکایت در سامانه ۱۴۱ به ثبت رسیده است که شکایات حمل و نقل باری ۳۴۲ مورد، شکایات حمل و نقل مسافر ۱۸۶ و مشکل مشاهده شده جاده ای ۳۰۶ مورد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: کاربران جاده ای می توانند به منظور اطلاع یافتن از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند و از وضعیت ترافیکی راه‌ها، شرایط آب و هوای مسیرها، انسدادها و یا محدودیت‌های کرونایی مطلع شوند همچنین شکایات خود در خصوص راه‌ها را ثبت کنند.

وی افزود: کارشناسان این اداره کل به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مردم و رانندگان در خصوص وضعیت جاده ها و ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری هستند.

انتهای پیام/