شناسهٔ خبر: 106177 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مهلت ۱۰ روزه برای تغییر کاربری اراضی طرح جهش تولید مسکن

IMG_2669.JPG معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: برای تعیین تکلیف وضعیت اراضی مطروحه در مراجع ذیربط برای تغییر کاربری و الحاق به محدوده توسط کمیسیون ماده ۵ ، حداکثر ظرف مدت ده روز در استان نسبت به تأمین اراضی این طرح اقدام شود .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( بوشهر )، محمد هادی رستمیان اظهار داشت : اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته اما با توجه به ظرفیت بالایی که در استان وجود دارد می توانیم اهداف مهمتری را دنبال کنیم.

رستمیان افزود: بخشی از سهمیه را می توانیم به دستگاه ها اختصاص دهیم تا هزینه خدمات جبران شود و از مدیران استان انتظار داریم شورای مسکن را بسیار جدی بگیرند.

وی گفت: مسکن در اقتصاد تاثیر بسزایی دارد و صنعت های مختلفی را رونق می دهد،اعتماد فردی و اجتماعی را تقویت می کند، لذا اگر طراحی ساخت و ساز  به درستی صورت بگیرد از تورم جلوگیری می شود و موتور محرکه توسعه خواهد بود.

رستمیان افزود: فقط سخت کوشی عامل موفقیت نیست بلکه گاهی هوشمندی اولویت دارد و ما در مسکن باید نگاه هوشمندانه داشته باشیم و از روش های بهتر استفاده کنیم و با دادن زمین و تهاتر به عنوان آورده، هزینه ساخت را کاهش دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر تأمین مسکن را به‌عنوان برنامه محوری دولت و دغدغه اصلی تیم مدیریتی استان دانست و تصریح کرد: بر همین اساس تفسیر بخشنامه‌ها و عدم همکاری در تأمین زمین‌های مورد نیاز پذیرفتنی نیست.

وی بیان کرد: برای تعیین تکلیف وضعیت اراضی مطروحه در مراجع ذیربط برای تغییر کاربری و الحاق به محدوده توسط کمیسیون ماده ۵ ، حداکثر ظرف مدت ده روز در استان مطابق ماده ۸ قانون جهش تولید مسکن ، نسبت به تأمین اراضی این طرح اقدام گردد.