شناسهٔ خبر: 106179 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری ایلام خبر داد؛

کاشت ۲۰۰ اصل نهال در پایانه مرزی شهید حاج قاسم سلیمانی

درختکاری.jpg همزمان با طرح سراسری مشارکت سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در روز درختکاری و هفته منابع طبیعی ۲۰۰ اصل نهال در پایانه مرزی شهید حاج قاسم سلیمانی مرز مهران کاشته شد.

به گزاش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایلام؛ مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام اظهار داشت: در هفته درختکاری به ‌منظور توسعه فضای سبز و حفظ محیط‌زیست و آرام بخشی روحی و با ایجاد فضایی توأم با طراوت و شادابی ۲۰۰ اصله نهال در پایانه مرزی شید قاسم سلیمانی کاشته شد.

نورالله دلخواه گفت: از سال گذشته بر پایه شیوه نامه های ابلاغ شده از سوی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای روز درختکاری را با کاشت نهال در حریم جاده ها و ادارات راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اجرا میکنیم.

وی عنوان کرد: همچنین به منظور توسعه فرهنگ درختکاری و دوستی با طبیعت و محیط زیست در سال گذشته ۸۰۰ اصله نهال مرکبات در پایانه مرزی شهید حاج قاسم سلیمانی (مرز مهران) کاشته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام خاطرنشان کرد: در آستانه ایام نوروز و با هدف ارتقای منظر راه‌ها، همزمان با طرح سراسری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در پاکسازی راه های کشور توسط راهداران حریم راههای محورهای مواصلاتی استان ایلام پاکسازی شد.

وی تاکید کرد : پاکسازی و زیباسازی حریم راه ها می تواند نقش بسيار مهمي درامنيت جاده ها و كاهش تصادفات و سوانح رانندگي ايفاء نمايد.

انتهای پیام