شناسهٔ خبر: 106215 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس راهداری الشتر خبر داد:

آزادسازی حریم ۴۷ کیلومتر از راه‌های الشتر

آزادسازی حریم ۴۷ کیلومتر از راه‌های الشتر.jpg در ۱۱ماهه سال جاری، حریم ۴۷ کیلومتر از محورهای اصلی و روستایی شهرستان الشتر آزادسازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، محسن ملکی گفت: با توجه به اهمیت صیانت از حریم راه ها، از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، ۱۵۰ مورد اخطار برای متجاوزان حریم راه صادر و حریم ۴۷ کیلومتر از محورهای اصلی و روستایی شهرستان الشتر آزادسازی شده است.

وی از احیای قنو به میزان ۳۵۰هزار مترمکعب خبر داد و گفت: در این ۱۱ماهه ۲۰هزار مترمکعب خاکبرداری حاشیه راه و لایروبی دهانه پل ها به میزان ۵۰هزار مترمکعب انجام شده است.

ملکی با اشاره به اقدامات در حوزه ایمن سازی محورها اظهار داشت: اجرای ۴۵ کیلومتر خط کشی در راه های اصلی و فرعی شهرستان، نصب ۴۷۰عدد تابلو و علائم ایمنی، نصب پایه و صفحه گاردریل به طول ۳۵۰ متر، شست و شوی علائم جاده ای در طول ۱۴۰ کیلومتر و ترانشه برداری به میزان دو هزار مترمکعب بخشی از اقدامات شهرستان الشتر در ایمن سازی محورهای اصلی، فرعی و روستایی بوده است.

وی از پاکسازی ۱۵۰ کیلومتر از راه های شهرستان الشتر خبر داد و گفت: در حوزه حمل و نقل نظارت مستمر بر فعالیت ناوگان صورت می گیرد و تاکنون هزار و ۷۰۰ مورد کنترل دروازه ای ناوگان کالا و مسافر انجام شده است.

انتهای پیام/