شناسهٔ خبر: 106256 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران:

جانبازان سرفراز مردان بی‌ادعای انقلابند

مازندران- معاون توسعه ومدیریت معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در مراسم تجلیل از جانبازان این اداره کل عنوان کرد: جانبازان مردان بي ادعا انقلابند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران ، اصغر میرایی محمدی در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از جانبازان به عنوان مردان بي ادعايي نام برد كه با يك اشاره ي مقتداي خود يعني خميني کبير(ره) به ميدان جنگ شتافته و از خود گذشتگي ها نمودند ، هرچند شهادت نقطه آمال و آرزوهاي آنها بود ولي سرفرازي و جانبازي نصيب شان شد.

وی تصریح کرد: نامگذاری سالروز ولادت حضرت سیدالشهدا(ع) به نام روز پاسدار و نامگذاری روز ولادت حضرت ابالفضل العباس(ع) به نام روز جانباز، درواقع ارج نهادن به نام و مرام پاسداران پاکباز و جانبازان جان برکف و تأسی به آموزه های بی بدیل ایثار و زنده نگه داشتن فرهنگ متعالی عاشورایی است.

میرایی محمدی خاطرنشان ساخت: ايثار، از خود گذشتگي ، ايمان قوي به يك آرمان متعالي و دفاع از ميهن اسلامي در برابر دشمن از جمله مفاهيم والا و عميقي بودند كه در هشت سال دفاع مقدس و در آن برهه حساس ، در عالي ترين حد خود در ايران اسلامي به عرصه ظهور رسيده و باعث خلق حماسه اي به ياد ماندني در تاريخ كشورمان شدند.