شناسهٔ خبر: 106262 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد:

لزوم هماهنگی دستگاه‌های حمل و نقل برای سفرهای نوروزی

محبت خواه -5.jpg خلیل محبت خواه از تلاش دستگاه‌های حمل و نقل استان تهران برای رسیدن به آمادگی کامل در طرح نوروزی خبر داد و گفت: مطابق اعلام ستاد کرونا سفر در صورت تزریق سه دوز واکسن منعی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران) ؛خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در حاشیه بازدید از محور کمربندی دوم تهران به همراه نوروزی مدیرکل راهداری استان ضمن تاکید بر ساماندهی ویژه تقاطع غنی آباد و بررسی محورهای مواصلاتی گفت: طرح نوروزی امسال نیز همچون سنوات گذشته از ۲۵ اسفند شروع می شود و تا ۱۵ فروردین ماه به مدت ۲۰ روز ادامه خواهد داشت،لذا لزوم هماهنگی و همراهی تمامی دستگاههای خدمات رسان حمل و نقلی به مسافران  و آماده باش در این دوره ضروری است.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان تهران افزود:افرادی که دوزهای واکسن کرونا را تزریق کرده اند و می خواهند عازم سفر شوند نیازی نیست تا مشخصات خودشان یا پلاک خودروی شخصی شان را در سامانه ثبت کنند، دوربین های هوشمندجاده ای شماره پلاک خودروها را ثبت کرده و اگر مالک خودرو ۳ دوز واکسن را تزریق نکرده باشد،تردد و سفرش غیرمجاز تلقی شده و روزانه یک میلیون تومان جریمه خواهد شد.

لازم به ذکر است مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در خصوص آمادگی کامل راهداران در محورهای مواصلاتی،آمادگی کامل مجتمع های خدماتی و رفاهی جاده ای، استاندارد سازی ناوگان حمل و نقل ،رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان مسافربری و ... توصیه هایی به مدیرکل راهداری استان داشت و بر لزوم همکاری تمام دستگاههای حمل و نقل (ریلی،هوایی،جاده ای) در تهران تاکید کرد.