شناسهٔ خبر: 106264 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در دیدار سرپرست شرکت فرودگاه‌ها با فرماندهی بسیج شرکت مطرح شد؛

ضرورت توسعه فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های اجتماعی-فرهنگی

دیدار مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با فرماندهی بسیج سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در دیدار با فرمانده بسیج، اعضا و شورای بسیج بر ضرورت گسترش روحیه بسیجی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سیدی سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در دیدار فرمانده بسیج، اعضا و شورای بسیج با اشاره به نقش متفاوت بسیج از سال‌ 58 تاکنون، بر ضرورت گسترش روحیه بسیجی در شرکت فرودگاه‌ها تاکید کرد و گفت: بر این اساس به منظور پیشبرد بهتر امور، کارکنان می توانند با حرکتی جهادی و حفظ جایگاه خود در اداره امور فعال‌تر باشند.

سیدی همچنین بر شناسایی افراد مستعد و ایجاد حرکت‌های خودجوش بسیج در راستای خدمت‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر تاکید کرد.

وی مدیریت ریسک فرهنگی- اجتماعی و اقتصادی توسط بسیج و بهره‌مندی بیشتر از تفکرات شهید سلیمانی در این زمینه را مورد توچه قرار داد.

فعالیت بسیج در عرصه‌های اجرایی و عملی و خیریه ایتام

درویش، فرمانده بسیج شرکت فرودگاه‌ها با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط بسیج، شماری از آن را تشریح کرد.

برپایی نمایشگاه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، تهیه اقلام مورد نیاز برای منطقه زلزله زده اندیکا به ارزش سه میلیارد ریال، کمک مومنانه به انجمن خیریه آبشار عاطفه‌ها، برپایی هفته بسیج و شرکت در رزمایش بزرگ کمک مومنانه سپاه محمد رسول الله از اقداماتی بود که درویش به آنها اشاره کرد.

به گزارش شرکت فرودگاه ها، درویش برگزاری دومین مراسم سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و برپایی ایستگاه صلواتی به همین مناسبت، تبلیغات و فضاسازی فرهنگی در مناسبات ملی و مذهبی در طول سال و همچنین بازدید از نمایشگاه هوافضای سپاه را از دیگر اقدامات انجام شده سال گذشته عنوان و تصریح کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در سه مرحله و برگزاری دوره‌ای جلسات شورا و فرماندهان تابعه حوزه بسیج شرکت فرودگاه‌ها نیز از اقدامات مهم بسیج شرکت فرودگاه‌ها است.