شناسهٔ خبر: 106295 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار استاندار خراسان جنوبی با معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

دیدار استاندار خراسان جنوبی با آقای مهندس امانی.jpg در نشست مشترک استاندار خراسان جنوبی و معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ضرورت و اهمیت اجرای عملیات راهداری در محورهای این استان مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی در این دیدار که در محل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار شد، دکتر جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه استان خراسان جنوبی به لحاظ موقعیت جغرافیایی گفت: وجود پایانه مرزی ماهیرود و قرار گرفتن استان در مسير کريدور شمال- جنوب و شرق– غرب، فرصت مناسبی در حمل و نقل بین المللی و ترانزیت استان است.

وی با اشاره به نقش موثر بخش خصوصی در حوزه حمل و نقل جاده ای  گفت: حمل و نقل جاده‌ای، حوزه ای اقتصادی و اجتماعی به شمار می‌آید و تلاش استانداری، رفع مشکلات فعالان این بخش است.

استاندار خراسان جنوبی در این دیدار با اشاره به وسعت استان و کویری بودن این منطقه، اهمیت و اولویت رسیدگی به روکش راه‌های استان و ضرورت نوسازی و افزایش ناوگان و ماشین آلات راهداری در جهت بهبود عملیات راهداری استان را یادآور شد.

قناعت در ادامه خاطرنشان کرد: رفع نقاط پرحادثه در محورهای استان و همچنین روکش آسفالت راهها نیاز به تامین و تخصیص اعتبارات خاص و بیشتری دارد.

بر اساس این گزارش داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و نقل جاده‌ای کشور نیز در این جلسه در رابطه با نگهداری راه‌ها عنوان کرد: با توجه به وسعت راه‌ها وخسارات وارده در اثر سیل های اتفاق افتاده در سال‌های اخیر و با توجه به محدود بودن اعتبارات ابلاغی، تمام سعی و تلاش مجموعه سازمان بر این بوده است محورهای کشور در سطح ایمن و قابل قبولی جهت استفاده کاربران نگهداری شود.

امانی ابراز امیدواری کرد: با همکاری و همراهی مناسب در استان و تلاش سازمان، فعالیت‌های مناسبی در جهت رفع مشکلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام شود.

بر اساس این گزارش در دیدار استاندار خراسان جنوبی و داریوش امانی رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، مقبلی معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان، اکبری معاون راهداری، بنی اسدی معاون توسعه مدیریت و منابع، اکبری راد مدیرکل امور سرمایه گذاری استان و جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان نیز حضور داشتند.