شناسهٔ خبر: 106296 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دردیداراستاندارخراسان جنوبی با معاون وزیر راه وشهرسازی صورت گرفت:

نظر مساعد سازمان ملی زمین ومسکن با مطالبات استان خراسان جنوبی

واگذاری اراضی خراسان جنوبی.jpg سازمان ملی زمین ومسکن نظر مساعد خودرا با مطالبات استان خراسان جنوبی در خصوص برخی واگذاری اراضی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)،ظهر امروز قناعت استاندار خراسان جنوبی به همراه عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، اسحاقی نماينده مردم شريف شهرستانهای قاينات و زيركوه در مجلس شورای اسلامی و داعی مدیرکل راه وشهرسازی خراسان جنوبی با فخاری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن وعضو هیات مدیره این سازمان به منظور پیگیری واگذاری برخی اراضی در استان دیدار که سازمان ملی زمین ومسکن نظر مساعد خودرا درخصوص واگذاری برخی اراضی در خراسان جنوبی اعلام کرد.

اهم موضوعات مطرح شده در این دیدار به شرح زیر است:‌

۱- در خصوص واگذاری اراضی صنوف آلاینده مقرر شد اراضی صنوف به صورت واگذاری  قطعی و قسطی به متقاضیان واگذار گردد و بابت هزینه آماده سازی اراضی دولت پس از تعیین وكنترل و اعلام مبالغ  ، قدرالسهم اراضی دولت تامین و پرداخت شود.

۲- موضوع واگذاری اراضی با كاربری ورزشی به اداره كل تعاون کار و رفاه اجتماعی به قيمت تمام شده که مقرر شد پس از طرح موضوع در شورای حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن با نظر مساعداتخاذ تصمیم شود.

۳- در خصوص اراضی باغ موزه دفاع مقدس مقرر شد انعقاد قرارداد واگذاری با مبلغ واریزی صورت گرفته منعقد شود.

۴- موضوع واگذاری زمین مصلی المهدی بيرجند که مقرر شد قرارداد واگذاری پس از واريز هزینه تمام شده منعقد شود.

۵- در خصوص انتقال سند انبار مدیریت بحران استانداری که مقرر شد پس از ارائه پایانکار  نسبت به انتقال سند اقدام شود.

۶- در خصوص واگذاری اراضی معروف به لچکی شهر اسدیه که مقرر شد با درخواست کتبی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بر اساس ماده ۴اساسنامه بنیاد ، قرارداد واگذاری به بنياد مسكن تنظیم و ادامه مراحل واگذاری به متقاضيان توسط بنياد مسكن انجام شود.

۷- در خصوص اراضی معروف به موسوی که با توجه به معاذير قانونی موجود مقرر شد موضوع به لحاظ حقوقی بررسی شود.

۸- در خصوص واگذاری اراضی با كاربری عمومی ، ورزشی و گردشگری که مقرر شد مساعدتهای لازم دراینخصوص بعمل آید.