شناسهٔ خبر: 106332 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۵ نقطه پرحادثه خوزستان اصلاح می شوند

استان كرمان در رفع نقاط پرحادثه جاده اي  رتبه اول كشور را به خود اختصاص داد معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از اصلاح ۵ نقطه پرحادثه استان تا پایان تیرماه سال آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد جولانژاد اظهار کرد: استان خوزستان با از بیش از ۱۸ هزار کیلومتر راه، بر اساس شاخص‌های ابلاغی تعداد ۱۲۰ نقطه پر حادثه مصوب در سطح محورهای خود دارد.

وی افزود: تمامی این نقاط با انجام عملیات زود بازده شامل نصب علائم و تجهیزات ترافیکی آشکارسازی و ایمن سازی شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: از سال ۱۳۹۴ تعداد ۲۸ نقطه با اعتباری بالغ بر ۷۸۰ میلیارد ریال اصلاح شده اند.

جولانژاد از اصلاح ۵ نقطه پر حادثه در سطح محورهای استان با اعتباری حدودی ۸۰ میلیارد ریال خبر داد و بیان کرد: این پروژه ها با پیشرفت فیزیکی میانگین ۸۰ درصد در حال اجرا هستند و تا پایان تیرماه سال آینده عملیات اجرایی آنها به پایان می رسد.

وی با بیان اینکه رفع ۹۰ نقطه پرحادثه استان نیازمند اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد ریال است، گفت:  دلیل اصلی عدم رفع تمامی نقاط پرحادثه خوزستان، محدودیت های مالی است و در صورت تخصیص اعتبار، دیگر نقاط پرحادثه محورهای استان اولویت بندی شده و وارد فاز اجرایی خواهند شد.