شناسهٔ خبر: 106337 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با ۲۳ استان کشور؛

طرح «پویش همراهان سفر ایمن» در خوزستان اجرا می شود

غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: همزمان در۲۳ استان کشور، طرح «پویش همراهان سفر ایمن» از ۲۵ اسفند سال جاری در استان اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا در نهمین جلسه کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی خوزستان که در سالن معاونت امور عمرانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: طبق دستورالعمل ابلاغ شده از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و پیش بینی افزایش سفر در نوروز ۱۴۰۱، طرح «پویش همراهان سفر ایمن» در ۲۲ محور پر تردد کشور اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه محوریت اجرای این پویش رانندگی ایمن خواهد بود، افزود: کمک به افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی و ارتقاء دانش عمومی جامعه در خصوص ایمنی و فرهنگ درست رانندگی از جمله اهداف این پویش است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: در استان خوزستان مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در آزادراه خلیج فارس مدنظر قرار گرفته است که در آن با محوریت حفظ و رعایت ایمنی در رانندگی برنامه های فرهنگی و آموزشی از ۲۵ اسفند سال جاری لغایت ۱۵ فروردین سال۱۴۰۱ اجرایی می شود.

بهرامی نیا از اجرای رزمایش مشترک نوروزی در هفته آینده خبر داد و گفت: در این رزمایش که همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد، تمامی دستگاه های امدادرسان در طرح سفرهای نوروزی از جمله هلال احمر، اورژانس و امدادخودرو برگزار حضور دارند.

انتهای پیام/