شناسهٔ خبر: 106341 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی تهران بزرگ خبر داد:

رزمایش مشترک یگان‌های حفاظت اراضی راه‌وشهرسازی، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی

مانور یگانهای حفاظت2.jpg رئیس اداره راه و شهرسازی تهران بزرگ از رزمایش مشترک یگان‌های حفاظت راه و شهرسازی، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی به منظور ارتقای سطح تعامل سه دستگاه و آمادگی مضاعف در جهت حفظ حقوق بیت المال و اراضی ملی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران) ؛ ایوب اسدالهی گفت: با توجه به اهمیت بالای حفظ اراضی ملی وهمجنین جلوگیری از دست درازی سودجویان و زمین خواران در منطقه یک تهران (شمیرانات و فشم) رزمایشی مشترک بین دستگاه‌های راه و شهرسازی، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه به جهت ارزش بالای زمین در منطقه شمیرانات و فشم سودجویان و زمین خواران همواره و به خصوص در ایام نوروز درصدد دست درازی به اموال عمومی و بیت المال هستند افزود: این رزمایش به صورت مشترک از ۲۵ اسفند تا ۲۵ فروردین ماه با تعامل و همکاری یگانهای حفاظت ادارات مذکور در منطقه فشم و شمیرانات برقرار است و یگانهای هر سه دستگاه به صورت شبانه روزی در آماده باش کامل قرار دارند.

اسدالهی در پایان تاکید کرد: از هموطنان درخواست می کنم در صورت مشاهده هرگونه تعدی و تصرف به اراضی ملی توسط سودجویان با شماره شبانه روزی ۱۶۵۶ تماس بگیرند .