شناسهٔ خبر: 106351 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حمل و نقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت؛

۴۵۰ نقطه جاده‌ای حادثه‌خیز شناسایی و برطرف شد/ مشخص نشدن هیچ رقمی برای نگهداری جاده‌‌ها در بودجه سالانه وزارت راه و شهرسازی/ لزوم همکاری حداکثری دستگاه‌های مسئول حوزه حمل‌ونقل با مردم در سفرهای نوروزی

نوروز- مسافران در جاده ها رفع و اصلاح ۴۵۰ نقطه جاده‌ای حادثه‌خیز و لزوم همکاری حداکثری دستگاه‌های مسئول حوزه حمل‌ونقل با مردم در سفرهای نوروزی برخی از مهمترین اخبار حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ مهمترین اخبار حمل‌ونقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

لزوم همکاری حداکثری دستگاه‌های مسئول حوزه حمل‌ونقل با مردم در سفرهای نوروزی/ قیمت بلیت ها تا پایان فرودین‌ماه به هیچ عنوان تغییر نمی‌کند

وزیر راه و شهرسازی بر لزوم همکاری حداکثری تمامی دستگاه‌های تابعه این وزارتخانه در حوزه حمل‌ونقل در ایام نوروز و در زمینه انجام سفرهای نوروزی مردم تاکید کرد.

۴۵۰ نقطه جاده‌ای حادثه‌خیز شناسایی و برطرف شد/ اجرایی شدن استفاده کامیون‌ها در سال ۱۴۰۱ از سامانه سپهتن

وزیر راه و شهرسازی از رفع خطر ۴۵۰ نقطه حادثه خیز جاده‌ای در کشور طی ۳ ماه گذشته خبر داد.

طرح ویژه تحول حمل و نقل ١۴٠١ در دستور کار قرار دارد/بودجه حمل و نقل سال آینده معادل هزینه نگهداری یک آزادراه است/ مشخص نشدن هیچ رقمی برای نگهداری جاده‌‌ها در بودجه سالانه وزارت راه و شهرسازی/ اعزام چندین شناور به قشم و کیش برای تسهیل در سفر‌های دریایی

وزیر راه و شهرسازی گفت:این وزارتخانه برنامه ویژه‌ای برای ایجاد تحول بزرگ در حوزه حمل و نقل در دست اجرا دارد که فراتر از بودجه جاری است.

ابلاغ ممنوعیت فعالیت ناوگان مینی بوس فاقد صلاحیت به‌عنوان سرویس کارخانجات و مدارس/ کاهش تعداد کشته‌شدگان در تصادفات جاده‌های روستایی نسبت به سال گذشته/ تاکید وزیر راه و شهرسازی بر راه‌اندازی سامانه مدیریت ناوگان و رفع نقاط حادثه‌خیز

کاهش تعداد کشته‌شدگان در تصادفات جاده‌های روستایی نسبت به سال گذشته، ابلاغ ممنوعیت فعالیت ناوگان مینی بوس فاقد صلاحیت به‌عنوان سرویس کارخانجات و مدارس از جمله موارد مطرح شده در نشست ۱۱۹ کمیسیون ایمنی راه‌های کشور است.

پویش فرهنگی ایمنی همراهان سفر ایمن در قزوین اجرا می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از اجرای طرح پویش فرهنگی ایمنی همراهان سفر ایمن در ایام نوروز ۱۴۰۱ در این استان خبر داد.

اجرای ۶۷ کیلومتر روکش آسفالت و ماسه آسفالت در راه‌های استان مرکزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: در راستای ارتقای روکش آسفالت راه‌های استان، ۶۷ کیلومتر روکش آسفالت و ماسه آسفالت با ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار در سال ۱۴۰۰ اجرا و به بهره‌برداری رسید.

اجرای عملیات ایمن سازی کمربندی غربی شهرستان بیرجند

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیرجند از اجرای عملیات ایمن سازی کمربندی غربی شهرستان بیرجند خبرداد.

تخصیص اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومانی از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی برای راه‌های روستایی مناطق محروم آذربایجان غربی

معاون ساخت و نگهداری راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای از تخصیص اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومانی به منظور محرومیت زدایی راه‌های روستایی مناطق محروم آذربایجان غربی خبر داد.