شناسهٔ خبر: 106391 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد:

انسداد فصلی در هفت محور شریانی/ ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین و شهریار - تهران

جاده برفي کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از انسداد فصلی در هفت محور شریانی و ترافیک سنگین در سه محور اصلی کشور خبر داد.

مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در جریان تشریح تازه‌ترین وضعیت جاده‌های برون شهری کشور، از تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه‌های تهران - شمال و قزوین - رشت (مسیرهای رفت و برگشت) خبر داد و گفت: ضمنا محورهای چالوس و فیروزکوه دارای بارش باران و همچنین آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و محور هراز و آزادراه تهران - شمال فاقد هر گونه مداخلات جوی است.

وی افزود: از نظر ترافیکی، در آزادراه کرج - قزوین (حد فاصل ساسانی تا مهرشهر) و در آزادراه قزوین - کرج (حد فاصل پل فردیس تا پل کلاک) و نیز در محور شهریار - تهران (محدوده شهر قدس) شاهد ترافیک سنگین هستیم. از نظر جوی هم شاهد بارش باران در برخی از محورهای واقع در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران هستیم.

این کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور محورهای مسدود کشور را هم دهگلان - حسین‌آباد و ریگان - ایرانشهر اعلام کرد و ۷ محور گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، سی‌سخت - پادنا، پونل - خلخال، وازک - بلده، هشتگرد - طالقان و لاسم - ارجمند را محورهای دارای انسداد فصلی برشمرد و ادامه داد: محور غیرشریانی میل‌نادر - سفیدآبه هم مسدود است.