شناسهٔ خبر: 106400 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد:

باد و گرد و خاک در محورهای اصفهان و یزد/ ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین و بالعکس

مسدود شدن راه‌ها بر اثر طوفان و گرد و خاک شدید در زهک کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از انسداد فصلی در هفت محور شریانی و ترافیک سنگین در سه محور اصلی کشور خبر داد.

امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در تشریح تازه‌ترین وضعیت جاده‌های برون شهری کشور طی ساعات ابتدایی روز جاری جمعه ۲۰ اسفندماه، ابتدا درباره وضععیت تردد در محورهای شمالی، گفت: تردد در محور هراز به دلیل انجام عملیات کارگاه جاده‌ای تا ساعت ۲۴ مورخ ۲۵ اسفندماه ممنوع است و در مابقی محورهای شمالی شامل چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال، آزادراه قزوین - رشت، تردد به صورت روان در جریان است.

وی با اشاره به بارش باران در محورهای شمالی، افزود: در آزادراه کرج - قزوین (محدوده پل کلاک) و نیز مسیر برگشت این آزادراه حد فاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، ترافیک سنگین است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور همچنین با یادآوری بارش باران در برخی محورهای واقع در استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی و زنجان، اردبیل، قزوین، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، گیلان، مازندران، البرز، تهران، گلستان، سمنان، خراسان رضوی و خراسان شمالی، اضافه کرد: باد و گرد و خاک هم در حال حاضر در استان‌های اصفهان و یزد حاکم است.