شناسهٔ خبر: 106434 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

بازدید سرپرست شرکت فرودگاه‌ها از فرودگاه شهدای ساری

بازديد سیدی از فرودگاه ساري سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در دومین سفر استانی خود، از پروژه های آماده افتتاح و ساختمان های فرودگاه شهدای ساری بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سیدی سرپرست شرکت فرودگاه‌ها پس از سفر به مشهد مقدس و بازدید از فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد، به منظور بازدید از فرودگاه ساری به مازندران سفر کرد.

بلوار دسترسی ورودی به فرودگاه ساری، توسعه اپرون به مساحت حدود ۱۴۰۰۰ مترمربع، حصارکشی پیرامونی و امنیت فیزیکی فرودگاه، انبار مرکزی و محوطه سازی و پروژه های بهسازی شامل: ساختمان های پلیس، سپاه، فنی و تجهیزات، مامورسراها، الکترونیک و ترمینال، احداث جاده سرویس رُد و دسترسی به سایت های کمک ناوبری، خرید و بهره برداری از تجهیزات کمک بازرسی و خودروهای ایمنی و آتش نشانی، خرید و نصب دوربین های مداربسته و کابل کشی مربوطه از پروژه های عمرانی و تاسیساتی فرودگاه شهدای ساری بود که مورد بازدید و ارزیابی سرپرست شرکت فرودگاه‌ها قرار گرفت.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران در این بازدید ضمن ارائه گزارش در خصوص روند صورت گرفته در اجرای پروژه، اقداماتی نظیر تملک، آزاد سازی و خرید اراضی طرح توسعه و محل نصب سامانه کمک ناوبری به مساحت تقریبی ۴۰ هکتار مورد توجه قرار داد.

در این بازدید سیدی از عملکرد مدیرکل فرودگاه‌های  استان مازندران برای انجام پروژه‌های عمرانی و تاسیساتی و تلاش دیگر همکاران قدردانی و اظهار امیدواری کرد: در اردیبهشت ماه سال آینده با حضور مقامات کشوری و استانی پروژه‌های فرودگاه شهدای ساری بهره‌برداری شود.

در پایان این بازدید سرپرست شرکت فرودگاه‌ها از نزدیک با همکاران اداره مهندسی الکترونیک، اداره مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی، اداره ایمنی و هدایت زمینی هواپیما و اداره مراقبت پرواز گفتگو کرد.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها؛ در جریان این بازدید غلامرضا رستمیان مشاور مدیرعامل در امور اجرایی فرودگاه‌ها، خلیل پور مدیرکل حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و بررسی شکایات و همچنین سعداله وطن خواه مدیرکل فرودگاههای مازندران حضور داشتند.

گفتنی است؛ سیدی قرار است فردا برای بازدید از فرودگاه نوشهر نیز به این شهر سفر کند.