شناسهٔ خبر: 106447 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد؛

انسداد محور يزد - ميبد - نائين و بالعکس/ترافیک سنگین در محور شهریار- تهران

مازندران - انسداد کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از انسداد جاده هراز تا ساعت ۲۴ چهارشنبه هفته جاری و انسداد محور يزد - ميبد - نائين و بالعکس به دلیل وجود گرد و غبار و کاهش دید خبر داد.

حمیدرضا فرامرزی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درباره وضعیت تردد در جاده‌های کشور خاطر نشان کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه کرج به قزوین در مسیر رفت و خروجی استاندارد تا مهرویلا سنگین است.

وی افزود: ترافیک در مسیر برگشت قزوین به کرج نیز از استاندارد تا پل فردیس سنگین گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور همچنین از ترافیک سنگین در محور شهریار- تهران در حوزه شهر قدس خبر داد و گفت: در سایر محورها جوی آرام برقرار بوده و تردد روان است.

فرامرزی تاکید کرد: محور هراز مسیر (رفت و برگشت)، محدوده تونل ابتهاج واقع در استان مازندران، تا ساعت ۲۴ مورخ ۲۵ اسفندماه، به دلیل انجام عملیات کارگاه جاده ای مسدود خواهد بود.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌ها گفت: در برخی محورهای استان‌های آذربایجان غربی و کردستان بارش پراکنده برف و باران را شاهدیم و استان‌های کهگیلویه و بویر احمد و گیلان بارش باران ادامه دارد.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از وزش باد شدید و گرد و خاک در استان یزد خبر داد که منجر به مسدودی محور يزد - ميبد - نائين و بالعکس شده است.