شناسهٔ خبر: 106478 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بازدید سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید از شهرهای رامشار و تیس

بازدید شهرهای جدید سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید و هیئت همراه از پروژه های عمرانی شهرهای جدید رامشار و تیس بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا جعفری سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید و هیئت همراه از پروژه‌های احداث شده و در حال اجرای شهر جدید رامشار بازدید کردمد و طی این بازدید، ضمن رونمایی از تابلوی بلوارهای شهر که مزین به نام شهداست، از پروژه های مسکن مهر، اراضی نهضت ملی مسکن، آماده‌سازی معابر شهری، مخزن بتنی ۲ هزار مترمکعبی و پکیج تصفیه فاضلاب شهری نیز بازدید انجام گرفت.

جعفری در این بازدید تأکید کرد: یکی از بحث‌های محوری دولت سیزدهم، طرح نهضت ملی مسکن است که با توجه به اصل ۳۱ قانون اساسی مبنی بر تامین مسکن برای اقشار مختلف جزو تکالیف دولت به شمار می‌رود.

به گفته وی شهرهای جدید یکی از فرصت‌هایی هستند که علاوه بر تامین مسکن، شرایط ایجاد فضاهای مناسب زیست اجتماعی را نیز فراهم می‌کنند.

این مقام مسئول همچنین اظهار کرد: از آنجایی که شهر جدید رامشار ظرفیت جذب جمعیت اولیه را داشته و سکونت در آن شکل گرفته، می‌تواند با ایجاد جذابیت در راستای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و پروژه‌های اقتصادی و مشارکتی و از طرفی با نگاه ویژه به معماری ایرانی- اسلامی و اجرای پروژه‌های با هویت در فضاهای شهری شرایط را جهت استقبال و جذب جمعیت بیشتر فراهم کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در ادامه این سفر با حضور در شهر جدید تیس از آخرین وضعیت پروژه‌های اجرایی در طرح نهضت ملی و آماده‌سازی، بازدید کرده و در اقدامی نمادین به مناسبت روز درختکاری چند اصله نهال کاشته است.