شناسهٔ خبر: 106515 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد؛

مسدود بودن محورهای هراز و چالوس و آزادراه تهران - شمال/ ترافیک سنگین در ۳ محور

ترافیک سنگین خودروها در محور مهران به ایلام کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از انسداد جاده هراز، چالوس و آزادراه تهران - شمال و وجود ترافیك سنگین در آزادراه‌های قزوین - كرج، كرج - قزوین و شهریار - تهران خبر داد.

مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درباره وضعیت تردد در جاده‌های کشور در حال حاضر، ابتدا در تشریح آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: محور چالوس و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی و محور هراز هم تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۲۵ اسفندماه به دلیل انجام عملیات كارگاه جاده‌ای مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین چالوس و فیروزكوه انجام می‌شود.

وی از وجود ترافیك سنگین در محور فیروزكوه مسیر (جنوب به شمال) گیلاوند و تردد روان در آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) خبر داد و افزود: ضمنا محور فیروزكوه و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش پراكنده باران و محورهای چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

برقی در تشریح آخرین وضعیت ترافیكی سایر محورها نیز از ترافیك سنگین در آزادراه قزوین - كرج حدفاصل مهرویلا تا پل كلاك، آزادراه كرج - قزوین حدفاصل ساسانی تا مهرویلا، محور شهریار - تهران حدفاصل شهریار تا شهر قدس و ترافیك نیمه سنگین در آزادراه ساوه - تهران حدفاصل دهشاد تا احمدآباد مستوفی خبر داد.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور درباره آخرین وضعیت جوی نیز گفت: در برخی از محورهای استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اصفهان، كهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری نیز شاهد بارش باران هستیم.

به گفته وی، محورهای مسدود شریانی کشور هم شامل دهگلان - حسین آباد و ریگان - ایرانشهر و محورهای دارای انسداد فصلی هم شامل: گنجنامه - تویسركان، سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، پونل - خلخال، وازك - بلده، هشتگرد - طالقان و لاسم - ارجمند و محور مسدود غیرشریانی هم میل نادر - سفیدآبه، هستند.