شناسهٔ خبر: 106520 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آستانه نوروز ۱۴۰۱؛

حلقه نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی قزوین تنگ‌تر شد

مجتمع های خدماتی رفاهی معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت:در آستانه فرارسیدن سال جدید و آغاز سفرهای نوروزی بازدید و نظارت بر مجتمع‌های خدماتی و رفاهی این استان تشدید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از راهداری قزوین، فیاض بیگدلی افزود: در راستای اجرای طرح سفرهای نوروزی و ضرورت ایجاد بستر مناسب جهت بهره مندی مسافران از خدمات بهینه و مطلوب مجتمع های خدماتی و رفاهی تمهیدات پیشگیرانه برای تامین امنیت و سلامت مسافران و کاربران جاده ای اتخاذ شده و کمیته نظارت بر مجتمع ها در ایام تعطیلات به طور مستمر و با جدیت بر این مجتمع ها نظارت خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در بازدید از این مجتمع‌ها شاخص‌های مختلفی چون وضعیت نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع‌ مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیگدلی از مدیران مجتمع های خدماتی رفاهی نیز خواست در صورت نقص احتمالی در فعالیت های خود با رفع فوری آن خود را برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی آماده کنند.

وی ادامه داد: افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها و کاهش میزان تصادفات رانندگی، ارایه خدمات متمرکز و مناسب وکاهش اتلاف وقت و فراهم کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران، تسریع در دسترسی رانندگان و مسافران و روان سازی ترافیکی از جمله مزایای فعالیت مجتمع های خدماتی رفاهی است که در حال حاضر به تعداد ۳۶ واحد در محورهای استان قزوین فعالیت دارند.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود:مسافران و رانندگان هم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع های خدماتی رفاهی موارد را از طریق سامانه های پیامکی به شماره  ۳۰۰۰۱۴۱ و ۳۰۰۰۷۰۷۰ مطرح کنند.