شناسهٔ خبر: 106603 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور اعلام کرد؛

انجام فلایت چک در فرودگاه‌های کشور برای استقبال از مسافران نوروزی

حمیدرضا سیدی سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از انجام فلایت چک در فرودگاه‌های کشور برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سیدی معاون وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در تشریح اقدامات صورت گرفته برای تسهیل در سفرهای نوروزی مردم، با اعلام اینکه دو هفته پیش فلایت چک مربوط به فرودگاه‌های ساری و گرگان و متعاقبِ آن فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد انجام شد، گفت: در هفته گذشته هم فرودگاه‌های مشهد و سبزوار فلایت چک شدند که دستگاه‌های ناوبری کشور تا بعد از تعطیلات هیچ مشکلی نداشته باشند.

وی افزود: با جلساتی که با مدیران فرودگاه‌ها داشته‌ایم، هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است. همچنین در تهران با فرمانده سپاه حفاظت فرودگاهی و فرمانده پلیس فرودگاهی کشور جلسه‌ای را برای توصیه موارد مورد اشاره به نیروهایشان برگزار کرده‌ایم. همچنین تاکید شده است که شخص اول و حداقل نفر دوم هر یک از ایرلاین‌ها و شرکت‌های پروازی در زمان پرواز در فرودگاه حضور داشته باشد که چنانچه مشکلی به وجود آمد، سریعا نسبت به مرتفع کردن آن اقدام کنند.

سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران همچنین گفت: مسائل مربوط به نظارت بر غرفه‌ها نیز در فرودگاه‌ها مورد تاکید قرار گرفته است. ما آمار مربوط به تعداد مسافر را هر ۲۴ ساعت راس ساعت ۸ صبح به مسئولان عالیرتبه و مربوطه در وزارت راه و شهرسازی اعلام خواهیم کرد. تمامی فرودگاه‌ها آمادگی کامل برای خدمتگزاری به مردم را دارند.