شناسهٔ خبر: 10661 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۲۴ کشته ومجروح در تصادف جاده دیواندره - سقز

۲۴ کشته و مجروح در تصادف جاده دیواندره - سقز / علت تصادف؛ سرعت غیرمجاز و خواب آلودگی راننده اتوبوس

تصادف جاده‌ای مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی کردستان اعلام کرد: سرعت غیرمجاز و خواب آلودگی راننده اتوبوس تهران - بانه باعث کشته شدن ۶ مسافر و مجروح شدن ۱۸ زخمی شد.

محمد راشد مدرس گرجی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در تشریح این حادثه گفت: این اتوبوس از تهران به مقصد بانه در ساعت ۶ و ۱۰ دقیقه صبح امروز (یکشنبه ۲۵ مرداد) در کیلومتر ۵۰ باند رفت جاده دیواندره - سقز  از پشت با خودروی تریلی که بار آن تیرآهن بوده برخورد می کند که به دنبال آن تیرآهن ها از شیشه جلو تا نیمه داخلی وارد اتوبوس می شوند.

گرجی در ادامه افزود: به تشخیص کارشناسان پلیس اداره راهنمایی و رانندگی استان علت این حادثه سرعت بالا، خواب آلودگی و عدم توجه راننده اتوبوس به مسیر روبه رو اعلام شده است.

مدیر راهداری اداره راه و شهرسازی کردستان در این خصوص اضافه کرد: این حادثه در نزدیکی روستای جنیان در ۳۸ کیلومتری شهر سقز رخ داد و در نهایت منجر به کشته شدن ۶ تن و همچنین زخمی شدن ۱۸ مسافر دیگر شد.
وی افزود: عوامل راهداری ،نیروهای پلیس راه و انتظامی، هلال احمر، فوریت های پزشکی و آتش نشانی بعد از اطلاع از حادثه به سرعت در محل حاضر شده و اقدامات لازم برای انتقال بیماران به بیمارستان و پاکسازی محل را انجام دادند.

گرجی در پایان خبر داد: در حال حاضر حال ۱۸ زخمی رو به بهبود گزارش شده است.

محدوديت ترافيکي در مسير ديواندره-سنندج

مسئول مرکز مديريت راه هاي اداره کل راه وشهرسازي کردستان در خبری دیگر از اعمال محدوديت ترافيکي در مسير ديواندره-سنندج به دليل بارگذاري پل ساتيله درروز دوشنبه ۲۶ مردادخبر داد و گفت: اين محدوديت ترافيکي از ساعت ۸ صبح تا ۱۷روزدوشنبه ۲۶ مردادد به منظور بارگذاري پل ساتيله اعمال مي شود.

 
 
 
 

نظر شما