شناسهٔ خبر: 106610 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

هم زمان با روز شهید و در راستای تکریم مادران معزز شهید صورت گرفت:

دیدار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی و معاونان با خانواده معزز شهدا

مادر شهید همزمان با روز بزرگداشت شهدا، مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالى، امام جماعت و معاونان اين اداره كل و نماینده اداره کل بنیاد شهید استان با دو تن از مادران معزز شهدا ديدار و از مقام ايشان تجليل كردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان شمالی، جعفر شهامت مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالى در این دیدار گفت: هيچ چيزى نمى تواند آنچه را كه شهدا و مادران شان براى انقلاب اسلامى و كشور انجام داده اند جبران كند ولى اين تجليل حداقل كارى است كه به ما يادآورى مى كند كه وضعيت امروزى ما و هرچه داريم نعمت شهدا بوده است و اين چيز كمى نيست.

وی افزود: بايد در كارى كه براى مردم انجام مى دهيم بدانيم هرچه داريم ثمره خون شهداست و وظيفه مان اين است كه راه را گم نكنيم و به تعبیر مقام معظم رهبری با توجه به تصریح قرآن کریم، شهدا بعد از رفتن ظاهری شان کار مهم شان این است که مایه رونق و حیات معنوی جامعه اند و ما به شهدا نیازمندیم.

   در پايان اين ديدار از سركار خانم معصومه كلاتى وحيد( مادر شهيد والامقام ابراهيم قربانى) و سركار خانم زينب بيگم سجادى( مادر شهيد والامقام اميرحسين على آبادى)  با اهداى لوح تقدير، تجليل شد.