شناسهٔ خبر: 106635 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی استان قم مطرح شد؛

روابط عمومی تجسم مسئولیت اجتماعی سازمان است/ ضرورت پاسخگویی و در دسترس بودن مدیران روابط عمومی دستگاه های تابعه در ایام تعطیلات نوروزی ۱۴۰۱

شورای هماهنگی روابط عمومی راه و شهرسازی قم رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی استان قم گفت: مدیران روابط عمومی دستگاه ها و ادارات راه و شهرسازی استان قم در ایام تعطیلات نوروزی در دسترس هستند و برای پاسخگویی به سوالات، شکایات و انتقادات و دریافت پیشنهادهای مردمی و رسانه ها آمادگی لازم دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(قم)، مهدی رحیمی راد اظهار داشت: همزمان با پایان سال و آغاز سال جدید وظایف و تکالیفی برای روابط عمومی ها در ایام تعطیلات نوروزی تعریف می شود که از سوی مرکز ارتباطات وزارت متبوع این دستورالعمل به استان ها ابلاغ شده است.

وی افزود: به همین منظور جلسه ای با حضور مدیران روابط عمومی ادارات شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی تشکیل شد و این دستورالعمل با حضور ایشان مرور، بحث و بررسی شد.

رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به اهمیت حضور مدیران روابط عمومی در ایام تعطیلات نوروزی تاکید کرد: در دسترس بودن و آنکال بودن مدیران روابط عمومی و پاسخگویی به شبهات، انتقادات و بررسی پیشنهادها از اهمیت ویژه ای در این ایام برخوردار است.

وی گفت: جدیدترین و به روز ترین اخبار در این ایام با شاخص هایی همچون دقت، سرعت و صحت و شفافیت می بایست به سمع و نظر عموم مردم و ذینفعان ادارات برسد.

رحیمی راد با اشاره به تعطیلی مطبوعات و رسانه های نوشتاری اظهار داشت: از ظرفیت صدا و سیمای مرکز استان و فضای مجازی در اختیار دستگاه ها به شکل ویژه استفاده شود.

وی به اهمیت تبلیغات محیطی و ارائه گزارش شفاف اشاره کرد و گفت: استفاده از ابزار نوین نظیر تیزر، فیلم کوتاه، اینفو گرافیک و موشن گرافیک می تواند، اقدامات و عملکرد دستگاه را به بهترین شکل ممکن و البته اثر بخش و کارا به اطلاع عموم برساند.

رحیمی راد ابراز داشت: تعامل و ارتباط دو سویه مدیران روابط عمومی دستگاه های زیر مجموعه راه و شهرسازی استان قم با اصحاب رسانه و خبرنگاران مورد انتظار است و همه دستگاه ها می بایست نه تنها در تعطیلات نوروزی بلکه در طول سال همواره این رابطه سازنده و اثر بخش بر سازمان را حفظ کنند.

رییس شورای روابط عمومی های دستگاه های راه و شهرسازی استان در پایان خاطر نشان ساخت: روابط عمومی تجسم مسئولیت اجتماعی سازمان هستند و تمام اقدامات، سیاست ها و برنامه ها می بایست در راستای توسعه و تحکیم این وظیفه باشد.

گفتنی است شورای هماهنگی ادارات راه و شهرسازی استان قم، متشکل از مدیران کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، راهداری و حمل و نقل جاده ای، راه آهن، هواشناسی، بانک مسکن، پلیس راه و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است و به تبع آن شورای روابط عمومی دستگاه های مذکور در خصوص موضوعات مختلف تشکیل جلسه خواهند داد.