شناسهٔ خبر: 106644 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای تحقق مطالبه مردمی انجام می شود: 

 اصلاح و ایمن سازی پیچ کریم آباد محور ارومیه - سلماس با اقدامات زود بازده

ارسلان شکری مدیرکل راهداری آذربایجان غربی  مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از ایمن سازی پیچ کریم آباد در راستای تحقق مطالبه مردمی متردد از محور ارومیه - سلماس، با انجام اقدامات زود بازده خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)،  ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : پیج کریم آباد در محور ارومیه - سلماس مطابق فرمول نقاط پر تصادف شناسایی و ثبت نشده است ولی با توجه به مطالبات مردمی و جهت جلوگیری و کاهش تصادفات در این نقطه اقدامات زودبازده انجام شده و این اقدامات استمرار خواهد داشت، همچنین اقدامات اساسی نیز برای ایمن سازی این نقطه با تامین اعتبارات لازم با اصلاح هندسی این نقطه انجام می شود.

 وی ادامه داد : اقدامات زودبازدهی بصورت امانی نظیر اصلاح دور پیچ و افزایش اصطکاک روکش آسفالت جهت ایمن سازی این نقطه انجام گرفته و اقداماتی دیگر نظیر ایجاد شیار ، ایجاد سرعت گیر و افزایش تابلوهای ایمنی و علائم برای ایمن سازی بیشتر پیج کریم آباد انجام خواهد شد.

 شکری اظهار داشت : عوامل متعددی در بروز سوانح جاده ای دخیل هستند که راه یکی از آن موارد است و ایمن سازی راهها صرفا نمی‌تواند مانع از بروز تصادفات جاده ای شود و لازم است رانندگان نیز با رعایت کلیه قوانین و مقررات خصوصا رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی در محورها تردد کنند .